GOREHOP FOR THAT ASS
 
HomePortalFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
BLEED4THIS IS READY! PLACE YOUR ORDER AT WWW.GOREHOP.COM TODAY!

Share | 
 

 LSP questionaire!!!!!!!!!!!

Go down 
AuthorMessage
CletoReyes
Admin
Admin
avatar

Posts : 99
Join date : 2008-09-12
Age : 41
Location : Green Mountain, CO

PostSubject: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Mon Nov 10, 2008 8:43 pm

Whats your favorite Scum song?




Whats your favorite Qrem song?




Whats your favorite D4T song?




Favorite LSP LIVE act?




Dinners Served vs. OBLB (pick one):




Favorite venue LSP has played at?




What LSP collabs would you like to see in the future?




Favorite piece of LSP merch (pick one)




match these LSP members with thier chemical of choice

Pabst Blue Ribbon True Kill
Tussin Qrem
Medical Marijuana 7ynch
Xanax 781
Percocet Fiasco
Blunts of Shwag McFleezy
Sparks Energy SCUM
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/bigfiasco
Void
Admin
Admin
avatar

Posts : 371
Join date : 2008-09-11
Age : 32
Location : hell

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Mon Nov 10, 2008 9:15 pm

Whats your favorite Scum song? Unnatural Cravings




Whats your favorite Qrem song? Colorado Underground.. no one rips a Pac beat like Qrem




Whats your favorite D4T song? Year Round with Rellik 781




Favorite LSP LIVE act? SCUM, I hyped for him, so technically it's the only one I been to.




Dinners Served vs. OBLB (pick one): Dinner's Served without a doubt




Favorite venue LSP has played at? I imagine Cervantes or The Gothic




What LSP collabs would you like to see in the future? Any LSP artists willin to throw down with KidCrusher, DZK, The J. Hexx Project, VECT, or Murder Mansin, that nigga is crazy!




Favorite piece of LSP merch (pick one) My LSP Dickies shirt that SCUM had done up for me.




match these LSP members with thier chemical of choice

Pabst Blue Ribbon True Kill
Tussin Qrem
Medical Marijuana 7ynch
Xanax 781
Percocet Fiasco
Blunts of Shwag McFleezy
Sparks Energy SCUM


-------------

Fiasco on some G13
True with the percs
781 got the Xanax
7ynch on some tussin
Mcfly on that sparks
SCUM with that schwag (or g13 knowin that fool)

_________________



Last edited by Void on Tue Nov 11, 2008 8:08 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://gorehop-forum.forumandco.com
SCUM
The Denver Lowlife
The Denver Lowlife


Posts : 29
Join date : 2008-09-18

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 3:32 am

Hmmm....would it be fair for me to partake since I have an oppinion too or would I ruin it?
Back to top Go down
View user profile
CletoReyes
Admin
Admin
avatar

Posts : 99
Join date : 2008-09-12
Age : 41
Location : Green Mountain, CO

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 7:00 am

[quote="Void"]Whats your favorite Scum song? Twisted One



Whats your favorite Qrem song? 4 life




Whats your favorite D4T song? Numbin Em'




Favorite LSP LIVE act? Tie between D4T and Scum




Dinners Served vs. OBLB (pick one): OBLB




Favorite venue LSP has played at? Gothic by far




What LSP collabs would you like to see in the future? King Gordy & Sutter kain


Favorite LSP Merch


Orange Gorehop.com prison jumpsuits


Last edited by CletoReyes on Tue Nov 11, 2008 7:02 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/bigfiasco
CletoReyes
Admin
Admin
avatar

Posts : 99
Join date : 2008-09-12
Age : 41
Location : Green Mountain, CO

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 7:01 am

go for it scum, its just for fun!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/bigfiasco
ThaNightZtalka

avatar

Posts : 62
Join date : 2008-09-29
Age : 36
Location : Sweden

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 9:15 am

CletoReyes wrote:
Whats your favorite Scum song? Sick Motherfucker and Heartless




Whats your favorite Qrem song? Hands Up




Whats your favorite D4T song? Fours




Favorite LSP LIVE act? cant answer =(




Dinners Served vs. OBLB (pick one): Dinners served




Favorite venue LSP has played at? cant answer =(




What LSP collabs would you like to see in the future? Scum and Q Strange!!!




Favorite piece of LSP merch (pick one) my hoodie i bought last year or if its was the start of this year idk LOL it s black tho lol but i fucking wear that shit all the time!!




AND THE LAST ONE I DONT UNDERSTAND WHAT TO DO lol!!!

match these LSP members with thier chemical of choice

Pabst Blue Ribbon True Kill
Tussin Qrem
Medical Marijuana 7ynch
Xanax 781
Percocet Fiasco
Blunts of Shwag McFleezy
Sparks Energy SCUM
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/tha_nightztalka
TajSK



Posts : 158
Join date : 2008-09-16
Location : DENVER

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 10:40 am

CletoReyes wrote:




match these LSP members with thier chemical of choice

Pabst Blue Ribbon True Kill
Tussin Qrem
Medical Marijuana 7ynch
Xanax 781
Percocet Fiasco
Blunts of Shwag McFleezy
Sparks Energy SCUM

I am only fillin out the drugs part LOL!

Tussin- The russian
Med MJ- Qrem
Xanax- Fleez
Perks- 781
Pabst- Andretti

The last 2 i may have mixed up...... sorry, no kakes 2day lol

Sparks- 7ynch
Blunts- True Kill

WHAT DO I WIN!?!?!?!!?!?
Back to top Go down
View user profile
CletoReyes
Admin
Admin
avatar

Posts : 99
Join date : 2008-09-12
Age : 41
Location : Green Mountain, CO

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 12:47 pm

lol the true and lynch ones ARE pretty interchangible. Good job you definately win..............



a free drink from SCUM!!! congrats!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/bigfiasco
ktownstrangler
Moderator
Moderator


Posts : 85
Join date : 2008-09-12
Age : 35
Location : kenosha

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 2:17 pm

Whats your favorite Scum song? Monster




Whats your favorite Qrem song? 4 life




Whats your favorite D4T song? im losin it (FT. Scum)




Favorite LSP LIVE act? Scum




Dinners Served vs. OBLB (pick one): Dinners Served




Favorite venue LSP has played at? umm that one i was at for gorest back in 07 i don't know the name of it lol




What LSP collabs would you like to see in the future? Scum and Q strange




Favorite piece of LSP merch (pick one) shit im not sure i got quite a bit




match these LSP members with thier chemical of choice

Pabst Blue Ribbon Qrem
Tussin 7ynch
Medical Marijuana fiasco
Xanax true kill
Percocet 781
Blunts of Shwag scum ( i was gonna pick jager but that aint on the list lol)
Sparks Energy McFeezy
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ktownstrangler
Jade
Admin
Admin
avatar

Posts : 163
Join date : 2008-09-13
Age : 34
Location : 303

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 3:19 pm

CletoReyes wrote:

Whats your favorite Scum song?
Only bodies left behind is still classic .. second is probably RUS or Monster




Whats your favorite Qrem song?
at the moment its still hardcore Hands Up or Underground nation



Whats your favorite D4T song?
Jo Hansen and get stomped





Favorite LSP LIVE act?
nah cant choose - they all blow up the stage





Dinners Served vs. OBLB (pick one):
oh shit ... dinners served only cause its hardcore sick but OBLB is still classic - almost untouchable




Favorite venue LSP has played at?
the gothic is always nice ..osiris is good too




What LSP collabs would you like to see in the future?
some more shit with cyco .. more collabs with smallz on qrem and scums shit would be golden too





Favorite piece of LSP merch (pick one)
hmm ya i dont know .. theres a few shirts i like and the scum underwear was pretty fresh lmao





_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/morbidgypsi
PedroThaDon13
Moderator
Moderator


Posts : 61
Join date : 2008-09-13
Age : 26
Location : Southern Killinois

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 4:20 pm

Whats your favorite Scum song?

Watch You Die ft Ressurrector (Klassick track)


Whats your favorite Qrem song?

Bastard Son (Pure fuckin dopeness, very diverse track)


Whats your favorite D4T song?

Scream In Pain (A fuckin anthem, very very dope track)


Favorite LSP LIVE act?

I havent seen a show yet, but i soonly will.


Dinners Served vs. OBLB (pick one):


Dinners Served (I think it showed that SCUM can do fuckin thing, therez mo diverse tracks on it, and Fiasco straight up put it down fo these beatz)

Favorite venue LSP has played at?

N/A


What LSP collabs would you like to see in the future?

Scum and Komatose would b dope (2 low ass voices), Stitchez (from Mental Ward), Mars, Toxzik (from Troubled Mindz)


Favorite piece of LSP merch (pick one)

I like tha SCUM shirt wit tha chainsaw on tha front and spells out Gore Fuckin Hop.
Also tha Fiasco Kill Tha Show shirt iz tight az well.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/pedrothadon13rap
PedroThaDon13
Moderator
Moderator


Posts : 61
Join date : 2008-09-13
Age : 26
Location : Southern Killinois

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Tue Nov 11, 2008 4:27 pm

wut bout yo favorite Fiasco track?

Fuck Fighting Fair and Shh r very hot trackz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/pedrothadon13rap
TajSK



Posts : 158
Join date : 2008-09-16
Location : DENVER

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Wed Nov 12, 2008 10:20 am

CletoReyes wrote:
lol the true and lynch ones ARE pretty interchangible. Good job you definately win..............



a free drink from SCUM!!! congrats!

crucify lol!
Back to top Go down
View user profile
juggalojoker187



Posts : 15
Join date : 2008-09-12
Location : The Bay Area

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Sun Mar 08, 2009 7:24 pm

Whats your favorite Scum song?

there are many,but here are my top top.Stuck on sick,No tommorow.and witch hunt


Whats your favorite Qrem song?

Underground nation


Whats your favorite D4T song?
get stomp


Favorite LSP LIVE act?
Scum


Dinners Served vs. OBLB (pick one):
Avery hard one..but ill say dinner served


Favorite venue LSP has played at?
the one from gorefest 08

What LSP collabs would you like to see in the future?

Scum and ADR Lavey

Favorite piece of LSP merch (pick one)
My LSP charm and my favorite shirt is the Scum fuck one when hes pissing on the world
Back to top Go down
View user profile
Void
Admin
Admin
avatar

Posts : 371
Join date : 2008-09-11
Age : 32
Location : hell

PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   Mon Mar 09, 2009 2:23 am

that shirt owns.. lol my avatar is as close to having that shirt i will ever be

_________________

Back to top Go down
View user profile http://gorehop-forum.forumandco.com
Sponsored content




PostSubject: Re: LSP questionaire!!!!!!!!!!!   

Back to top Go down
 
LSP questionaire!!!!!!!!!!!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
LYRIKAL SNUFF PRODUCTIONZ :: WELCOME TO THE GOREHOP FORUMS :: GENERAL CHAT-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Forumotion.com